sobota, 15 lutego 2014

Odżywki do włosów ISANA

Witam was.


  • ISANA Hair Professional Oli Care Spulung
  • ISANA Hair do włosów farbowanych i z pasemkami Połysk koloru



Włosy są wizytówką każdej kobiety. Aby były one zdrowe zadbane ładne trzeba o nie dbać.
Dziś chciałam zaprezentować Wam odżywki do włosów, które testowałam na sobie i z czystym sumieniem mogę je dziś Wam polecić.

Obydwie odżywki są  firmy ISANA . Ze względu na to, że moje włosy są farbowane stosuje specjalnie przeznaczone odżywki do włosów farbowanych.


  1. Pierwsza odżywka to ISANA Hair Professional Oli Care Spulung 

Jest to odżywka do włosów łamliwych i rozdwajających się ale też do włosów farbowanych.

Odżywka dostępna jest min. w drogerii Rossmann  cena to ok 7zł / 500ml
U mnie odżywka sprawdziła się bardzo dobrze dzięki niej włosy mi się nie rozdwajają tak szybko od momentu zaczęcia stosowania. Włosy są gładkie i widoczny efekt nawilżenia włosa. Ma bardzo przyjemny zapach. Łatwo się go spłukuje. Polecam Każdemu oczywiście każda z nas ma inne włosy lecz naprawdę warto wypróbować.
Wygodne opakowanie



Czekam na wasze opinie zapraszam !!

          2. Kolejna odżywka  to ISANA Hair do włosów farbowanych i z pasemkami. Połysk koloru.

Odżywka bardzo fajna ma przyjemny zapach, sprawia że włosy są wygładzone nie puszą się minimalnie przedłuża długość koloru włosów [połysku] ułatwia rozczesywanie włosów.
Również polecam   cena to około 10 zł /300ml


ISANA Hair Professional Oli Care Spulung  &   ISANA Hair Połysk koloru.

U mnie odżywki te sprawdziły sie obydwie lecz bardziej ISANA Hair Professional Oli Care Spulung i zdecydowanie wolę tą. większa wydajność i lepszy efekt
Jeśli chodzi o odżywki z firmy ISANA są dobre tanie i wydajne ale nie wszystkie.
 Już nie długo nie co więcej

Zapraszam do komentowania i czekam na wasze opinie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz