poniedziałek, 17 lutego 2014

Farbowanie włosów Farba Wellaton 3/0 Ciemny Brąz

Kochani dziękuje za odwiedzanie mojego bloga. bardzo mnie to cieszy i wzbudza we mnie chęci do dalszego pisania.

Dziś postanowiłam się podzielić z wami moją opinią na temat farby do włosów jaką stosuje 
Jest to farba  Wellaton 3/0 Ciemny Brąz, Ja Farbuje włosy od ponad roku. Na początku używałam rożnych farb, ale gdy natrafiłam na farbę  Wellaton 3/0 Ciemny Brąz przy niej się zatrzymałam . Farba jest na prawdę bardzo dobra polecam każdemu kto lubi bardzo intensywne kolory i głownie osobom które farbują włosy na kolor ciemny. Ja z natury mam włosy brązowe taki średni brąz.
Co do opinii na temat farby mogę powiedzieć że trochę śmierdzi ale to jak każda farba, jak wcześniej wspomniałam ma bardzo intensywny kolor wiec przy wybieraniu farby pierwszy raz proponuje pierw wypróbować kolor o numer jaśniejszy. Gdyż farba wypłukuje się minimalnie bo kilku myciach.
Odżywka do włosów która jest dołączona do farby jest naprawdę świetna gdyż farba wysusza włosy ale to minimalnie a po użyciu tej odżywki włosy są świeże miękkie w dotyku.
Zapomniałam dodać że jest to farba w piance którą naprawdę łatwo nałożyć sobie samemu w domu. Ale również dostępne są mniejsze wersje które nie są w piance 

cena  tej farby to ok. 25 zł


A to jest inna wersja tej samej farby

 cena tej farby jest znacznie mniejsza ok. 13zł

Ja jestem zadowolona i mogę wam polecieć mnie ona nie uczuliła itp. Dajcie znać jak sprawdziła się u Was


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz