niedziela, 9 lutego 2014

Pielęgnacja i podkreślanie moich brwi

Dziś przychodzę do Was z postem na temat pielęgnacji i podkreślania moich brwi. Moje brwi są dość ciemne, mocne. Oczywiście nie są idealne, jedna brew jest minimalnie wyżej od drugiej.

  • Pielęgnacja Brwi                                                                                                                                                 Aby moje brwi były odżywione, miękkie i ciemniejsze stosuje zwykłą wazelinę kosmetyczna firmy ZIAJA, Bardzo popularnym sposobem na pielęgnacje jest również olejek rycynowy stosowałam go ale do czasu gdyż jest dość uciążliwy. Olejek rycynowy klei się, łatwo się ubrudzić, i dlatego częściej używam wazeliny. Jeśli ktoś się już zdecyduje na olejek warto nakładać go za pomącą starej dobrze oczyszczonej szczoteczce z tuszu. Efekty są widoczne już po około 2 tygodniach codziennego stosowania. 

  • Podkreślanie Brwi                                                                                                                                               Co polecam i co stosuje do podkreślania brwi. Aby brwi były wyraziste, pełne i wyglądały na naturalne polecam :  kredkę do brwi brow definer pencil brown z Oriflame kupiłam ją za 16zł dostępna jest w dwóch kolorach light i medium ja mam ciemnie włosy wiec odpowiednia dla mnie jest medium. Łatwo się nakłada, długo utrzymuje, 


  • Jeśli ktoś preferuje tak jak ja cienie do brwi to świetnie sprawdzi się paletka również z Oriflame Zestaw zawiera dwa odcienie jasny i ciemny brąz, wosk do modelowania brwi i 2 pędzelki. Pudełko zawiera odpinane lusterko. Cienie utrzymują się długo nadają naturalny efekt. Kupiłam je za 19,99 na promocji ale cena regularna nie jest tak wysoka jak na tak dobry produkt ok 25zł   Polecam !!! Nadaje się dla osób z ciemnymi jak i z jasnymi włosami





Jeśli macie jakiekolwiek pytania, dotyczące makijaży, fryzur, itp. Piszcie na sylusia25@gmail.com  Z przyjemnością odpowiem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz